fbpx

Cases

Les hvordan vi har skapt resultater for kundene våre, gjennom medieovervåkning, -analyser, rådgivning og digitale verktøy.

Uno-X logo

Infomedia analyserer og dokumenterer Uno-X Mobilitys medieeksponering

Uno-X Mobility er Norges første profesjonelle sykkellag, eid av Uno-X. For  å lykkes med sykkelsatsningen er det avgjørende å kunne dokumentere eksponeringen de oppnår i media, og verdien av den. Det får de med medieovervåkning og sponsoranalyse fra Infomedia.

Mannlige syklister med solbriller, rød dakt og gule hjelmer i solen
Institutt for Samfunnsforskning logo

Infomedia belyste medienes rolle under valgkampen 2021

Institutt for Samfunnsforskning (ISF) leder det norske valgforskningsprogrammet. Der undersøkes blant annet medienes rolle under en valgkamp. ISF bruker Infomedias medieanalyser til å kartlegge medienes dagsorden under valgkampen og belyse i hvilken grad den speilet velgernes viktigste saker.

Infomedia gir DSB verktøy til å håndtere sin kommunikasjon i sosiale medier

DSB er en av Danmarks mest kjente merkevarer. Det statseide togselskapet har en viktig oppgave i å transportere mer enn 500.000 passasjerer rundt i landet, hver eneste dag. Med verktøy og rådgivning fra Infomedia får DSB strategisk innsikt i sin tilstedeværelse på sosiale medier og kan måle arbeidet på en strukturert måte.

madklubbenlogo_hvid-2.svg

Medieovervåkning gir oversikt og innsikt for Madklubben

Madklubbens konsepter baserer seg på servering av god mat til gode priser, i fine omgivelser. I takt med at Madklubben vokser, har selskapet et økende behov for å jobbe mer datadrevet med PR, kommunikasjon og markedsføring.

Eventanalyse ga oversikt over omtalen av Tour de France i media

I 2022 gikk de tre første etappene av Tour De France i København, og den politiske interessen for dette var stor. Infomedia analyserte omtalen i alle land og mediekanaler, og sørget for at arrangøren, Grand Départ, hele tiden hadde full oversikt over all omtale knyttet til arrangementet.

Medieovervåkning og -analyser gir Postkodlotteriet bedre oversikt og dypere innsikt

Postkodlotteriet er Sveriges største lotteri med ca. 1 million kunder daglig. Infomedias medieovervåkning og -analyser gir oversikt over Postkodlotteriets mange omtaler rundt i landet og dyp innsikt i oppfattelsen av merkevaren.

AWARDS

Prisvinnende løsninger

Vi er spesielt glade når løsningene våre blir belønnet for sine resultater. Her er en oversikt over Infomedia-løsninger som har blitt premiert for effekten de skaper.

Kontakt oss

Ta kontakt, så finner vi sammen ut hva medieovervåkning, analyser og optimalisering av kommunikasjonstiltak kan gjøre for deg og din virksomhet.

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Fyll på med faglig inspirasjon og oppdateringer med våre webinarer, publikasjoner og caser. Du kan når som helst avslutte abonnementet.

LAST NED E-BOK

Medieovervåkning
- veien til innsikt